Gotowe rozwiązanie

W ciągu ostatnich 3 lat opracowaliśmy program klasy ERP do zarządzania firmą produkującą stolarkę otworową. Doświadczenie to pomogło w doskonaleniu gotowego rozwiązania zgodnego z potrzebami rynku i wskazówkami naszych dotychczasowych klientów.

Wspólne środowisko dla całej firmy
Kompleksowa obsługa wszystkich procesów firmy odbywa się w ramach wspólnego środowiska w trybie Online niezależnie od typu urządzenia na którym pracuje użytkownik. Alternatywną możliwością wyboru jest wersja w chmurze.
Najczęściej poszukiwane obszary OknoERP

Rozbudowana gospodarka magazynowa

Rezerwacja materiałów pod konkretne zlecenie, w tym rezerwacja materiałów, które zostały już zamówione, ale jeszcze nie zostały przyjęte na magazyn, prowadzenie magazynu odpadów użytecznych, optymalizację cięcia i aproksymacji pozwala na obniżenie utrzymywanych stanów magazynowych o co najmniej 50%.
Pełny nadzór nad wykonaniem zamówień klientów
Kompleksowa obsługa procesu realizacji zamówienia klienta, od momentu rejestracji zamówienia w systemie, zapotrzebowania materiału po wytworzenie i jego wysyłkę. Możliwość sprawdzenia etapu wykonania zlecenie, analizy kosztów produkcyjnych z dokładnością do każdej najmniejszej składowej zlecenia oraz kosztu montażu i ewentualnych reklamacji.
Automatyczna integracja systemu ERP z konfiguratorem produktu
Otwarty kod OknoERP zapełnia możliwości integracji z innymi systemami zewnętrznymi, zgodne z potrzebami klienta. własnym zakresie. Zapewniamy również gotowe integracje:
WH Okna, WH Net, WH Planer;
Systemy aluminiowe (Licz Okno m.in. Alicad, MB-Cad, Reynal, Sapa Designer, Yawal Constructor);
Systemy finansowo-księgowe (Enova, Optima)
E-obieg dokumentów
Wymiana informacjami w formacie elektronicznym z ponad 20 dostawcami z branży takich jak: zamówienie do dostawców, potwierdzenie dostawy, przyjęcie zewnętrzne materiału i faktura zakupu.
Portal internetowy
Obsługa reklamacji klientów przez portal internetowy. Branżowy konfigurator produktu w wersji webowej
Zamówienia wprowadzone za pośrednictwem Portalu od razu pojawiają się w systemie operacyjnym. Umożliwia to procesowane zamówień na bieżąco. Szeroka możliwość raportowania i konfigurowania według potrzeb Klienta.