Portal B2B - Podstawowe Informacje

• Funkcja wizerunkowa i sprzedażowa
• Utrzymywanie oraz usprawnienie stałej komunikacji z klientami
• Szybki sposób złożenia oraz obsługi zmówienia i reklamacji
• Dostęp do informacji dotyczących zamówienia
• Funkcja „klient pocztowy” umożliwia połączenie z firmową skrzynką e-mailową
• Zadania dla działu lub pracownika za pomocą korespondencji mailowej
• Personalizacja i standaryzacja procesów
• Konfigurowanie Portalu zgodnie ze specyfiką działalności firmy
• Otwartą architekturę, umożliwia rozwój wraz z Firmą
• Możliwość integracji z systemami zewnętrznymi
• Zastosowanie wielu języków w interfejsie i dokumentach
• Integracja z rozwiązaniem branżowym stolarki otworowej OknoERP
• Dwa narzędzia – Portal oraz OknoERP, pozwala na kompleksową obsługę wszystkich niezbędnych operacji w firmie produkującej stolarkę budowlaną

Portal klienta B2B - Kluczowe Funkcjonalności
• Portal B2B spełnia dwie funkcje jednocześnie – wizerunkową oraz sprzedażową – służy jako narzędzie do utrzymywania stałej komunikacji z klientami, za którego pośrednictwem mają oni dostęp do informacji, niezbędnych do podjęcia decyzji złożenia zamówienia.
Platforma usprawnia relacje z klientami B2B i umożliwia składanie zapytań ofertowych w nielimitowanym czasie za pośrednictwem kilku kliknięć, dzięki przyjaznemu i intuicyjnemu interfejsowi użytkownik w szybki sposób złoży kompletne zamówienie.

• Platforma usprawnia relacje z klientami B2B i umożliwia składanie zapytań ofertowych w nielimitowanym czasie za pośrednictwem kilku kliknięć, dzięki przyjaznemu i intuicyjnemu interfejsowi użytkownik w szybki sposób złoży kompletne zmówienie. • Wbudowany „klient pocztowy” umożliwia połączenie z firmową skrzynką e-mailową i pracę w jednym środowisku informatycznym. Na podstawie korespondencji mailowej istnieje możliwość założenia odpowiedniego zadania dla działu lub pracownika, takich jak zlecenie przygotowania oferty czy utworzenie nowego zlecenia reklamacyjnego. Korespondencja dotycząca interakcji może zostać do niej podpięta co ułatwia i systematyzuje pracę na konkretnym zleceniu.

• Wszystkie procesy mogą być personalizowane i ustandaryzowane zgodnie z polityka i zasadami panującymi w przedsiębiorstwie Zamawiającego, które w dokładny sposób omawiane są podczas analizy przedwdrożeniowej.
Wysoka elastyczność w zakresie parametryzacji pozwala konfigurować Portal zgodnie ze specyfiką działalności firmy niezależnie od zmieniających się potrzeb czy rotacji pracowników.

• Wysoka elastyczność w zakresie parametryzacji pozwala konfigurować Portal zgodnie ze specyfiką działalności firmy niezależnie od zmieniających się potrzeb czy rotacji pracowników.

• Portal posiada otwartą architekturę, dzięki czemu może się rozwijać wraz z firmą oraz możliwość integracji z systemami zewnętrznymi. Dodatkowo w pełni zintegrowany jest z rozwiązaniem branżowym stolarki otworowej OknoERP. Wykorzystanie dwóch narzędzi – Portalu oraz knoERP, pozwala na kompleksową obsługę wszystkich niezbędnych operacji związanych ze sprzedażą, zakupem, prowadzeniem gospodarki magazynowej oraz ewidencję towarów i wyrobów oraz wystawianie wszelkiego typu dokumentów i generowanie raportów i analiz. Zastosowanie wielu języków zarówno w interfejsie, jak i sporządzanych dokumentach (ofertach, fakturach, reklamacjach…) pozwala na wykorzystanie systemu jako doskonałego narzędzia do obsługi eksportu, w czym pomaga również obsługa sprzedaży w wielu walutach.

Dowiedz się więcej o portalu
Panel Administratora (CMS)
Wygodny pulpit zawierający najważniejsze informacje dotyczące sprzedaży