• Funkcja wizerunkowa i sprzedażowa • Utrzymywanie oraz usprawnienie stałej komunikacji z klientami • Szybki sposób złożenia oraz obsługi zmówienia i reklamacji • Dostęp do informacji dotyczących zamówienia • Funkcja „klient pocztowy” umożliwia połączenie z firmową skrzynką e-mailową • Zadania dla działu lub pracownika za pomocą korespondencji mailowej • Personalizacja i standaryzacja procesów • Konfigurowanie Portalu zgodnie ze specyfiką działalności firmy • Otwartą architekturę, umożliwia rozwój wraz z Firmą • Możliwość integracji z systemami zewnętrznymi • Zastosowanie wielu języków w interfejsie i dokumentach • Integracja z rozwiązaniem branżowym stolarki otworowej OknoERP • Dwa narzędzia – Portal oraz OknoERP, pozwala na kompleksową obsługę wszystkich niezbędnych operacji w firmie produkującej stolarkę budowlaną
Portal klienta B2B - Kluczowe Funkcjonalności
• Portal B2B spełnia dwie funkcje jednocześnie – wizerunkową oraz sprzedażową – służy jako narzędzie do utrzymywania stałej komunikacji z klientami, za którego pośrednictwem mają oni dostęp do informacji, niezbędnych do podjęcia decyzji złożenia zamówienia. Platforma usprawnia relacje z klientami B2B i umożliwia składanie zapytań ofertowych w nielimitowanym czasie za pośrednictwem kilku kliknięć, dzięki przyjaznemu i intuicyjnemu interfejsowi użytkownik w szybki sposób złoży kompletne zamówienie.
• Platforma usprawnia relacje z klientami B2B i umożliwia składanie zapytań ofertowych w nielimitowanym czasie za pośrednictwem kilku kliknięć, dzięki przyjaznemu i intuicyjnemu interfejsowi użytkownik w szybki sposób złoży kompletne zmówienie.
• Wbudowany „klient pocztowy” umożliwia połączenie z firmową skrzynką e-mailową i pracę w jednym środowisku informatycznym. Na podstawie korespondencji mailowej istnieje możliwość założenia odpowiedniego zadania dla działu lub pracownika, takich jak zlecenie przygotowania oferty czy utworzenie nowego zlecenia reklamacyjnego. Korespondencja dotycząca interakcji może zostać do niej podpięta co ułatwia i systematyzuje pracę na konkretnym zleceniu.
• Wszystkie procesy mogą być personalizowane i ustandaryzowane zgodnie z polityka i zasadami panującymi w przedsiębiorstwie Zamawiającego, które w dokładny sposób omawiane są podczas analizy przedwdrożeniowej. Wysoka elastyczność w zakresie parametryzacji pozwala konfigurować Portal zgodnie ze specyfiką działalności firmy niezależnie od zmieniających się potrzeb czy rotacji pracowników.
• Wysoka elastyczność w zakresie parametryzacji pozwala konfigurować Portal zgodnie ze specyfiką działalności firmy niezależnie od zmieniających się potrzeb czy rotacji pracowników.
• Portal posiada otwartą architekturę, dzięki czemu może się rozwijać wraz z firmą oraz możliwość integracji z systemami zewnętrznymi. Dodatkowo w pełni zintegrowany jest z rozwiązaniem branżowym stolarki otworowej OknoERP. Wykorzystanie dwóch narzędzi – Portalu oraz knoERP, pozwala na kompleksową obsługę wszystkich niezbędnych operacji związanych ze sprzedażą, zakupem, prowadzeniem gospodarki magazynowej oraz ewidencję towarów i wyrobów oraz wystawianie wszelkiego typu dokumentów i generowanie raportów i analiz. Zastosowanie wielu języków zarówno w interfejsie, jak i sporządzanych dokumentach (ofertach, fakturach, reklamacjach…) pozwala na wykorzystanie systemu jako doskonałego narzędzia do obsługi eksportu, w czym pomaga również obsługa sprzedaży w wielu walutach.
Dowiedz się więcej o portalu
Miejsce, z którego klient może szybko przejść do wszystkich najważniejszych elementów swojego konta oraz udostępnionych dla niego modułów dodatkowych np.:
Materiałów marketingowych,
Zapytań ofertowych
Modułu reklamacyjnego
Skrzynki pocztowej
Zadań
Tworzenie nowych zleceń przez uprawnionych użytkowników:
Możliwość stworzenia zlecenia z uwzględnieniem koniecznych informacji z dołączeniem odpowiedniej dokumentacji
Proces wyboru i konfiguracji produktu, sprawdzenia dostępności
Wielowymiarowa kontroli stanu kontrahenta w OknoERP (limity kupieckie, blokady, aktywność)
Możliwość dodawania wielu pozycji dodatków– zmodyfikowana lista produktów umożliwiająca dodanie kilku różnych produktów przy użyciu operacji masowej
Portal obsługuje wiele języków oraz walut. Dostępność asortymentu lub ceny mogą być zależne od lokalizacji językowej. Ceny mogą być przeliczane w oparciu o tabelę kursów z OknoERP.
Pobieranie cen z systemu OknoERP (ceny, katalogowe, ceny grupowe, ceny indywidualne)
Zapamiętuje:
dane profilowe jak adres, adres dostawy, dane finansowe jak paragon lub faktura,
zamówienia historyczne kontrahenta oraz informacje o sposobie dostawy, numerze listu przewozowego,
umożliwiająca przegląd i pobranie dokumentów faktur oraz zamówień
-poprzez odczyt Informacji o produktach, podziału kategorii, opisów, zdjęć, informacji o statusie zamówienia, wydaniu z magazynu, wysyłce.
Zapis do systemu OknoERP zamówienia, sprawdzenie jego korekty (modyfikacji wykonanej przez operatora), dodaniu kontrahenta.
Produkty w systemie mogą pochodzić z jednego lub wielu magazynów, wyświetlanie stanów magazynowych zależne jest od ustalonych z Klientem reguł, a procedowanie zamówienia również może zależeć np. od magazynu domyślnego dla danego produktu czy kontrahenta.
Całość procesu składania zamówień jest dokładnie omawiana podczas analizy przedwdrożeniowej z uwzględnieniem przyjętych w przedsiębiorstwie reguł, aby mogły zostać one odtworzone po stronie portalu internetowego.
Zamówienia mogą być dzielone na magazyny lub ze względu na częściową realizację (produkty dostępne / niedostępne) – szczegółowe warunki ustalane są w trakcie prowadzonej analizy.
Integrator umożliwia ustawienie dowolnej częstotliwości dla poszczególnych operacji. Ma to na celu zmniejszenie obciążenia serwera OknoERP oraz www, a także ilości przesyłanych danych.
Mechanizm importu ustawień konfiguratora produktu z OknoERP z możliwością niezależnego wprowadzania zamówień klienta przez portal internetowy z zachowaniem wszystkich reguł.
Moduł jest użyteczną funkcją, umożliwiającą bezpośrednią komunikację pomiędzy Klientem a Administratorem Zwrotów poprzez dedykowany moduł w panelu klienta B2B.
Moduł RMA jest dostępny z poziomu panelu klienta dla wszystkich lub wybranych użytkowników.
-do całych funkcjonalności, jak i ich pojedynczych elementów np. zatwierdzenia zamówienia, podglądu faktur. Stopień możliwości nadawania uprawnień ustalany jest w trakcie analizy przedwdrożeniowej.
Nadawanie uprawnień może być ograniczone do Panelu Administratora B2B, jak również może zostać przeniesione częściowo na użytkownika B2B, który może zostać upoważniony do zakładania kont swoim współpracownikom oraz nadawania im uprawnień.
Panel Administratora (CMS)
Wygodny pulpit zawierający najważniejsze informacje dotyczące sprzedaży
Dane produktu (nazwy, opisy, cechy, cenniki, pliki, powiązania, zamienniki itp.) → jeżeli system posiada integrację z systemem OknoERP, ustalone zostaje, które wartości mają być traktowane jako nadrzędne.
Przegląd zamówień,
Możliwość szerokiego i zaawansowanego filtrowania,
Edycja (jeżeli ma być możliwa dla Admina),
Możliwość ręcznej / ponownej wysyłki do OknoERP (jeżeli występuje integracja z systemem OknoERP);
Zarządzanie danymi kontrahenta,
Zarządzanie użytkownikami i nadawanie im uprawnień (z możliwością logowania na konto użytkownika),
Tworzenie i edycja struktury organizacyjnej klienta (siec oddziałów, przypisywanie adresów dla oddziałów, zarządzanie adresami dostaw);
Konta zarejestrowane przez formularz rejestracji konta B2B
Zarządzanie i nadawanie uprawnień dla nowego klienta / użytkownika,
Wiązanie kont z kartami kontrahentów i/lub osób kontaktowych z OknoERP;
Ustalanie administratorów serwisu oraz ich uprawnień (admini mogą mieć również różne zakresy uprawnie np. tylko do wybranej zakładki / modułu),
Zarządzanie aktualizacjami OknoERP (synchronizacje zintegrowanych elementów), m.in.:
Ręczne uruchamianie synchronizacji - na żądanie
Ustawienie za ile czasu jednorazowo ma zostać wykonana automatyczna synchronizacja,
Możliwość wyłączenia / włączenia synchronizacji
Możliwość zmiany interwału (hh:mm:ss) synchronizacyjnego
Zarządzanie tłumaczeniami wersji językowych systemu;