Sprzedaż
Kompleksowa obsługa procesu sprzedaży zaczynając od wystawienia ofert, umów oraz zamówień klientów.
W przypadku pracy w zewnętrznym konfiguratorze produktów system zaczytuje wszystkie dane niezbędne do obsługi całego procesu sprzedaży, w tym danych do obsługi procesu produkcji i zamawiania materiałów do danej umowy.
Sprzedaż
  • Proces uzgodnienia i decyzyjności w sprawie zlecenia ustalone wewnątrz firmy na podstawie: statusów, poziomów dostępu, warunków akceptacji np. weryfikacja działu technicznego, procent wpłaconej zaliczki, zaległości w płatnościach
  • Parametryzacji zlecenia według potrzeb: dodatkowe parametry handlowe oraz technologiczne technologiczne
  • Możliwość dodania do zlecenia dodatkowych pozycji handlowych
  • Rozbudowany mechanizm do konfiguracji rabatów, dopłat, skonta, prowizji dla dealerów, rabatów dodatkowych
  • Parametryzacja poziomów dostępu dla użytkowników na poszczególne typy rabatów w systemie, ograniczenie wysokości udzielanych rabatów
  • Automatyczne obliczenie daty realizacji oraz daty odbioru zlecenia
  • Automatyzacja procesu sprzedaży w spółkach powiązanych
  • Ograniczenie uprawnień dostępu dla poszczególnych biur handlowych
  • Historia wykonanych zmian w zleceniu z dokładnością do każdego atrybutu
Dokumenty handlowe
  • Automatyczne wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów w ramach jednego systemu: faktura zaliczkowa, faktura sprzedażowa, protokół odbioru, protokół wydania, WZ, CMR, inne
  • Generator faktur zaliczkowych
  • Odbiory częściowe umów poprzez wybranie kilku pozycji zlecenia
  • Wbudowany klient pocztowy: możliwość wysyłki dokumentów handlowych bezpośrednio z systemu
Wydanie zleceń
  • Wydanie zleceń na podstawie informacji o zakończeniu produkcji
  • Weryfikacja płatności, elastyczność w podejmowaniu decyzji np. w przypadku braku wpłaty możliwość odblokowania wysyłki dla użytkowników z odpowiednim poziomem uprawnień
  • Parametryzacja dodatkowych warunków blokady wydania umów z poziomu użytkownika
  • Wysyłka powiadomień o konieczności uregulowania płatności drogą e-mailową lub za pośrednictwem SMS
  • Analiza wysokości kredytu kupieckiego na etapie wydawania umów dla wybranych kontrahentów
Umowy montażowe
  • Formularz montażu zgodny ze specyfikacją w oparciu o normy zakładowe
  • Różne stawki VAT w zleceniu zgodne z obowiązującymi przepisami
  • Prowadzenie kalendarza ekip montażowych z dokładnością do biura handlowego, poszczególnej ekipy, poszukiwanie możliwości wykonania prac interwencyjnych
  • Inwestycje; możliwość prowadzenia stanu magazynowego podczas trwania projektu inwestycyjnego
  • Raporty dzienne ekip montażowych za pośrednictwem urządzenia mobilnego
  • Rozliczenie wyjazdu montażowego
Analiza wynikowa
  • Analiza płatności Kontrahenta w wybranym czasookresie
  • Zbiorcze podsumowanie ilości i wartości zleceń przychodzących z podziałem na Kontrahenta i poszczególne kanały dystrybucji w danym okresie
  • Analiza Kontrahenta pod kątem ilości umów do złożonych ilości reklamacji i przedmiotu reklamacji w czasookresie
  • Analiza kosztów transportu z podziałem na Kontrahenta
  • Zestawienia porównawcze w różnym okresie z podziałem: lat/miesięcy/kwartałów