Proces wdrożenia

W ciągu ostatnich lat branża stolarki okiennej zmienia się dynamicznie , szeroka gama profili, okuć, technologii nawet w mniejszych firmach komplikuje procesy produkcyjne i organizacyjne oraz wymaga bardziej zaawansowanych rozwiązań do zarządzania.
Proponujemy wdrożenie gotowego oprogramowania .
Oprócz ogólnych efektów takich jak zwiększenie kontroli nad zasobami, optymizacja procesów wewnątrz firmy, kładziemy nacisk na następujące czynniki:

  • kontrola dostępnością materiału (rezerwacja pod zlecenie, kontrola terminowości dostawy, szybka reakcja na zmiany, np. zmiana rezerwacji, uszkodzony materiał, zmiana w technologii). Odpowiednie osoby w trybie online dostają powiadomienia, mogą na bieżąco reagować na zaistniałą sytuację

  • Wersja mobilna systemu - pulpit magazyniera, stanowiska produkcyjne, logistyka, montaż

  • Portal klienta - informacja dla dealerów o bieżącym statusie zleceń, proces obsługi reklamacji
Podstawowe etapy
Analiza przedwdrożeniowa

Analiza przedwdrożeniowa

Nasze doświadczenie w przełożeniu na procesy klienta

Dobrze znamy procesy w tej branży, podczas analizy nie pytamy jak Państwo chcecie to zrobić. Podpowiadamy jak proces powinien być zorganizowany zgodnie z naszym doświadczeniem.
Modelowanie
Modelowanie
Przenosimy ustalenia do systemu
Każdy proces, uzgodniony podczas analizy poddaje się weryfikacji na danych testowych. Podczas tego etapu możliwe są również dopracowania systemu pod potrzeby konkretnego klienta.
Przygotowanie do uruchomienia
Przygotowanie do uruchomienia
Import kartotek, bilansu otwarcia, parametryzacja systemu
Kluczowym elementem wdrożenia jest przygotowanie systemu. Ten proces zawiera w sobie ustawienie systemu zgodne z polityką firmy, import lub tworzenie podstawowych kartotek takich jak baza towarów, dostawców, klientów. Parametryzacja produktów pod względem niezbędnych, wymaganych do zamówienia informacji. Po stronie klienta ważna jest również kwestia inwentaryzacji i przygotowania stanów magazynowych w celu wprowadzenia poprawnych danych do programu.
Uruchomienie
Uruchomienie
Nadzór nad działaniem nowego systemu
Kontrola prawidłowości konfiguracji systemu, wsparcie użytkowników w trybie online